ירח דבש שני

נכתב בתאריך: 08/05/2018

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

איריס ואני נשואים 20 שנה, וכמו כל זוג שמחפש שאת הרומנטיקה, לכבוד יום הנישואין החלטנו לנסוע שוב למלון בו בלינו את ירח הדבש ברודוס. נכון זה היה מלון זול בקצה האי אבל זכרנו את ירח הדבש כחוויה רומנטית שביקשנו לשחזר.

הגענו לאי ונחתנו במלון שנראה לנו היום יותר מלון שזמנו עבר והוא בשלבים אחרונים של פעילות.  אבל אנחנו הגענו ברוח צעירה וכבר ביום הראשון שכרנו קטנוע כמו לפני עשרים שנה לבשנו בגדי ים ונסענו לחפש את החופים של פעם, לא ממש זכרנו לאן נסענו לפני עשרים שנה אבל רוח החופש משכה אותנו קדימה.

אחרי נסיעה של רבע שעה לערך הבחנו ברצועת חוף שקטנה ומבודדת, נכנסנו למקום עם הקטנוע כמעט עד הים לרצועת חוף המוסתרת מהכביש,   פרסנו מגבות והרגשנו בשמים. שתי בירות ושמש ושכחנו מצרות החיים. נכנסנו לשחות במים הצלולים כאשר אנחנו לבד במקום התחבקנו וצחקנו, ודי מהר הורדתי את הבגד ים, איריס חשבה שאני משוגע אבל אחרי קצת שכנועים וצפייה מסביב שראתה שאנחנו לבד הורידה גם היא את בגד הים. התחבקנו במים והתמזמזנו כמו שני צעירים.  לפתע איריס קפאה, סובבתי את הראש לכיוון אליו הסתכלה וראיתי בין הסלעים שתי בחורות עירומות מתחבקות ומתנשקות במים.  איריס לא זזה וחוסר התזוזה הפכך למבט אותו לא יכלה להסיר מהבחורות, אני שהנהנתי גם אני מההופעה התחלתי לחבק את איריס ולשחק לה בציצים שהזדקרו והתקשו באופן מידי, הבחורות היו עסוקות בשלהן ואיריס נכנסה למוד של סקס כמו שלא חוויתי, היא סובבה אלי את הגב הבליטה את ישבנה לאחור והסתכלה כל הזמן על הבחורות, הזקפה הקשה שלי לא איחרה להגיע, ותוך שאנחנו במים החדרתי את הזין שלי לכוס שלה שהיד שלה משחקת בדגדגן תחילה בעדינות ולאט לאט הקצב גבר כאשר היא לא מסירה את העיניים מהבחורות.  התנועות  שעשינו במים תפסו את תשומת הלב של הבחורות שהרימו את העיניים אלינו, אבל מה שראו גרם להם להמשיך יותר ויותר, הן נעמדו במקום שהמים הגיעו להם עד הירכיים ואחת הבחורות דחפה אצבעות לבחורה השנייה, כאשר זו מתפתלת מעונג.  אני לא יודע מי גמר ראשון איריס, אני או הבחורה אבל איבדנו שליטה מהר מאוד וצנחנו למים.  איריס ואני יצאנו החוצה להתלבש והבחורות הסתכלו לכיוון שלנו, לא יודע עם על איריס או עלי.

חזרנו למלון מרוצים וקצת נבוכים ושקענו בשינה עמוקה. בערב שקמנו לארוחת הערב איריס לבשה שמלה שחורה בלי חזייה שהבליטה לה את הפטמות  ותחתוני חוטיני שקופים כך שנראה שהיא לא לובשת תחתונים בכלל.  חרמנים מחדש יצאנו לארוחת הערב, שהייתה נחמדה ועלינו לאחריה לדיסקוטק של המלון לרקוד כמו פעם ולשתות קוקטיילים.

המוסיקה במקום הייתה רועשת והאורות כמו בשנות השמונים אבל הגענו להנאות ולא היה אכפת לנו כלום, איריס חייכה כל הזמן ואני הייתי מבסוט עד הגג. בשלב כלשהו השארתי את איריס על רחבת הריקודים והלכתי להביא משקאות מהבר, שם ראיתי את שתי הבחורות מהים, הייתי מאוד מופתע ונבוך והשפלתי מבט, הבחורות שהיו לבושות בשמלות מיני קצרצרות הסתכלו אלי וחיפשו את איריס, השחרחרות קלטה את איריס ופסעה במהירות לרחבת הריקודים, הבלונדה נשארה איתי בבר להזמין קוקטיילים, הברמן הכין כמובן קודם לבלונדה ואני הסתכלתי לכיוון הרחבה, שם ראיתי את השחרחרות רוקדת עם איריס ונוגעת בה בכל הזדמנות, הבלונדה התקרבה אליי ולחשה לי באוזן באנגלית, "שמי ג'ני והחברה שלי לורי הולכת לזיין את אשתך". היא העבירה לשון על האוזן שלי והלכה לרחבת הריקודים שם יצרה מעגל סביב איריס ולורי.

אחרי כמה שירים שהשתיים רקדו ביחד הן הלכו ביחד לשירותים, בהתחלה נראה לי סביר, נשים הולכות ביחד לשירותים, אחרי כמה דקות נפל לי האסימון ומיהרתי לכיוון שירותי הנשים, נכנסתי פנימה וראיתי את לורי ואיריס מתנשקות כאשר לורי דוחפת שתי אצבעות לכוס של איריס, איריס התמסרה אליה והזיזה את האגן מצד אל צד בהנאה רבה.  השתיים לא התייחסו אלי, שאני עומד מהצד מרגיש זקפה במכנסיים ולא יודע מה לעשות איתה, אז נכנסה ג'ני לשירותים, נעלה את הדלת ולחשה לי באוזן, "איזה מראה יפה."  לורי שלפה את האצבעות מהכוס של איריס סובבה אותה והשעינה אותה קדימה למראה, אז ירדה על הברכיים פסקה את רגליה והעבירה לשון על ישבנה  איריס גנחה בקול והזין שלי התקשה עוד יותר, בשלב זה אחרי שהרטיבה לה את הישבן עם הלשון ירדה למטה וליקקה לה את הכוס, איריס גנחה כאשר היא מרטיבה את פניה של לורי וגומרת לה בפנים תוך שהיא משחררת צעקה, רק מהמראה כמעט גמרתי בעצמי, לורי הרימה את השמלה שלה התיישבה על השיש אחזה בראשה של איריס והצמידה אותו לכוס החלק שלה, איריס ליקקה את הכוס שלה בהנאה רבה, ג'ני שראתה אותי סובל, שחררה את הזין שלי מהמכנסיים הרטיבה את ידה בלשון וישפשפה לי את הזין חצי דקה עד שהשפרצתי למרחקים, כאשר איריס שואבת את הכוס של לורי עד שזאת גמרה והיא מצמידה חזק את הראש של איריס לכוס שלה.

ג'ני שוב לחשה לי באוזן, "עכשיו אני אקח את לורי לחדר ואזיין אותה עמוק עם הדילדו שלי." איריס ואני ישבנו ללא יכולת לזוז, קמנו לאט לקחנו את הדרינקים וחזרנו לחדר. למחרת  איריס ואני בלינו את היום האחרון של סוף השבוע מעולפים במיטה עירומים ומבסוטים.  כן התעלינו על ירח הדבש.

הוסף / הוסיפי תגובה משלך לסיפור

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סיפורי סקס נוספים באותו תחום

אני ואמא שלי

נכתב בתאריך: 11/09/2018

תקציר:
היי קוראים לי מושיקו ואני בן 18. אני רוצה לספר לכם על אימא שלי יפית שהיא בת 40 והבחורה הכי […]

אני ואמא שלי

נימפומנית שאת.

נכתב בתאריך: 22/07/2018

תקציר:
יום אחד תחזרי הביתה והאור יהיה כבוי. את לא רגילה שהאור כבוי, כי מאור – החבר הסקסי שלך – אוהב […]

נימפומנית שאת.

דתיים ונהנים

נכתב בתאריך: 07/05/2018

תקציר:
אני בחורה חרדית, נשואה ליעקב בחור שלומד חצי יום וחצי יום עובד, בקיצור לא נמצא בבית אף פעם. אני בת […]